60-tal.

Publicerad 2014-08-24 13:52:00 i

Hej! Är så peppad på att vara kreativ hela tiden just nu, vilket är en så skön känsla. Till den här klänningen har jag använt ett mönster från burda som jag har använt typ hur mycket som helst. Så bra när man hittar ett grundmönster som man kan ändra på mer och mer allt eftersom man blir bättre på att sy. Jag sydde en av mina första klänningar av det här mönstret för ungefär sex år sedan och följde det då till punkt och pricka. Använder det fortfarande, men nu har jag lärt mig hur man kan ändra detaljer, längd, vidd och halsringning lite som man känner. Den här klänningen är sydd i ett orange- och vitrutigt tyg och är lite 60-talsinspirerad skulle jag vilja påstå. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej! Jag heter Hanna och gillar att vara kreativ i allmänhet och sy i synnerhet. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela