God söndagsförmiddag.

Publicerad 2014-11-23 11:56:10 i

Hej! Jag hittade två fina garnnystan i mina gömmor som jag kanske ska försöka mig på att sticka eller virka nånting av. Vet inte riktigt vad än bara. Har börjat jula till det lite grann med hyacinter hemma. Och jag och mamma bakade saffranskransar med mandelmassa i fredags. Idag har jag en helt vanlig söndag med myskläder, soffhäng, träning och lite sömnad. Förresten har jag filat lite på en uppdragsjulkalender. Tänkte lägga upp ett litet uppdrag här varje dag från och med 1:a december, som kanske kan sätta lite guldkant på någons tillvaro, vad vet jag! Så kan man hänga med på alla eller bara ett och annat när det passar. Ha en skön söndag! 

Kommentarer

Postat av: Emilia

Publicerad 2014-11-23 15:55:16

Jätte härlig färg på garnet! Kan bli fina tumvantar ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej! Jag heter Hanna och gillar att vara kreativ i allmänhet och sy i synnerhet. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela