Lampskärm.

Publicerad 2014-11-24 11:24:57 i

Hej på er! Som sagt har jag varit sugen på att klä om lampskärmar på senaste. Därför köpte jag två stycken på second hand och här är den första. Den här hade ett vitt tyg förut så jag tog bort det och limmade på det här istället. Sen återanvände jag banden och limmade på dom igen. Den orange tycker jag är rätt fin som den är egentligen men tanken är att jag sen ska sätta upp dom två tillsammans över sängen och då vill jag ju att dom ska passa ihop lite mer. Blir nog alltså inte det prickiga heller utan nåt annat! Ni får se sen när båda är klara och upphängda:)
 
Ser att många har hittat min lilla blogg efter Fredrikas fina ord. Varmt välkomna ska ni va! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej! Jag heter Hanna och gillar att vara kreativ i allmänhet och sy i synnerhet. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela