Akvarell.

Publicerad 2014-09-27 12:20:03 i

God morgon! Här är det blåsigt men soligt idag och jag har faktiskt varit lite sådär hurtig och tagit en promenad längs vattnet på morgonen och andats in höstluften. Igår hämtade jag ut ett paket med akvarellfärger som jag beställt eftersom jag fått för mig att jag vill börja måla lite. Jag ritade och målade mycket när jag var yngre och efter rätt många år utan så mycket som ett streck ungefär har jag nu kommit på att det är ganska kul (och avslappnande) igen. Så i helgen blir det kanske jag och den här lådan som hänger en del. Eller så gör vi slut på direkten. Ingen vet. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej! Jag heter Hanna och gillar att vara kreativ i allmänhet och sy i synnerhet. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela