Målat.

Publicerad 2014-09-30 15:22:43 i

God eftermiddag! Efter en slapp helg är jag nu tillbaka i skolbänken och kämpar mig igenom föreläsningar som visserligen är intressanta men som jag är lite för trött för just nu tyvärr. Ikväll ska jag i alla fall på keramikkurs igen, så nu är det väl bara att koka några liter kaffe och sätta sig med böckerna fram tills dess. Här är hur som helst resultatet av helgens målande med akvarellfärgerna. Är typ lite fast nu och vill måla hela tiden och det är med andra ord jättedumt att jag sitter hemma och pluggar nu.. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej! Jag heter Hanna och gillar att vara kreativ i allmänhet och sy i synnerhet. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela