Plantera.

Publicerad 2015-08-18 10:36:07 i

Hej!
I morse planterade jag om min paprikaplanta, vilket jag kanske borde gjort för typ en månad sen. Och ett skott som suttit i vatten i flera veckor som faktiskt fick rötter till slut. Visste inte att det kunde ta så lång tid så har slängt massa skott som jag trott var utom hopp. Mår bra av att hålla på med sånt här har jag märkt även om jag inte är speciellt bra på det. Ikväll ska jag springa blodomloppet. Vi får se hur det går eftersom jag de senaste veckorna så att säga har vilat mig i form. Igår vimlade det av nya studenter och faddrar och inspark här och jag stötte på barn som köpte nya block och pennor inne i bokhandeln. Jag tycker så mycket om den här skolstartstiden och sensommarkänslan. Ändå känns det lite skönt att bara kolla på och veta att jag inte behöver vara den som är helt ny i en stad och vara nervös inför första dagen på universitetet och så. 
Ha det fint!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej! Jag heter Hanna och gillar att vara kreativ i allmänhet och sy i synnerhet. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela