Rosa ränder.

Publicerad 2015-01-23 12:59:12 i

Hej!
Jag jobbar nästan natt och dag med ett projekt just nu som ska vara färdigt den sista januari. Det är tur att det är roligt i alla fall, om än uttröttande. Fick lite ny energi av en solig promenad idag som tur var. 
 
Den här tvättsäcken sydde jag för ett tag sedan. Väldigt enkel att göra, genom att klippa ut en rund botten och en rektangel som sen sys ihop till en säck helt enkelt. Sen valde jag att sy på en remsa utanpå för att trä i snöret i, men det går ju förstås lika bra att sätta den inuti. 
Back to reality. Vi hörs! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej! Jag heter Hanna och gillar att vara kreativ i allmänhet och sy i synnerhet. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela