Fåglar.

Publicerad 2015-07-09 14:30:06 i

Hej!
Jag har pysslat ihop en liten tranmobil att ha över sängen. Idag var jag på IKEA igen och köpte tråkiga saker som bestick, matlådor, badrumsmatta (eftersom jag spillde foundation över hela min förra) och en plåt (alltså jag trodde att det brukade ingå när man flyttar in nånstans?). Nu väntar jag på att det ska sluta regna så att jag kan springa en liten runda för det var så länge sen och jag är lite rastlös. Men eventuellt får jag vänta förgäves för regnet verkar envist idag. Våran läkare på jobbet har semester och hennes ersättare är kanske den största översittaren jag nånsin träffat om man får säga så. Önskar jag var modig och bara kunde ryta ifrån. Eller kanske ska man bara bemöta ont med gott eller hur man brukar säga? 
Kram till er! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej! Jag heter Hanna och gillar att vara kreativ i allmänhet och sy i synnerhet. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela