Juli.

Publicerad 2015-07-11 09:00:00 i

- Det här kunde man tex ha på sig för några dagar sedan. Shorts från second hand och egensytt linne. 
- Jag måste köpa en ny dator för nu har jag haft en trasig mellanslagstangent i typ ett halvår och pallar inte med ett koppla in ett bärbart tangentbord längre varje gång jag ska skriva nåt. Och mina kompisar börjar nog bli lite trötta på mina facebookmeddelanden utan andningspaus. 
- Jag älskar inte frukost (existerar kombinationen person som har en blogg och inte älskar frukost undrar ni kanske och svaret är alltså ja).
- Jag trivs rätt bra med livet just nu och det känns fint. 
 

Kommentarer

Postat av: Sofi

Publicerad 2015-07-11 12:09:02

Vilket fint linne! Så bra med grejer man kan göra själv och liksom få precis som man vill i både tyg och form. Är lite i startgroparna med att börja sy igen efter flera års uppehåll, så det är kul med inspiration! Det såg så fint ut uppe vid ringningen, får man fråga hur du har gjort? :)

Svar: Tack!!:) Vad kul! jag klippte ut två likadana delar som fram och bakstycket, fast så att det går till bysten ungefär. Sen la jag det räta mot räta mot de riktiga styckena och vände och pressade. Då löser sig både halsringningen och ärmhålorna på samma gång liksom:)
Hanna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej! Jag heter Hanna och gillar att vara kreativ i allmänhet och sy i synnerhet. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela