Ett prickigt hårband och en lista.

Publicerad 2015-03-31 10:08:00 i

Hej!
Igår kväll sydde ett hårband efter Fredrikas beskrivning. Enkelt och kul! 
 
Här kommer en liten lista som jag hittade här:
 
Jag gillar fina färgkombinationer, mönster och illustrationer, lite halvtöntiga och mysiga tv-program (typ skärgårdsdoktorn och familjen annorlunda) att spela spel och leka lekar.
Jag sjunger inte speciellt bra och inte speciellt mycket.
Jag älskar att vara i ett nytt land, princesstårta, dagar när allt känns bra
Jag föredrar chips framför ostbågar, second hand framför nytt, att ha det lite rörigt framför pedantiskt rent, att besöka städer framför stränder.  
Jag tycker om spontanfika, att åka snowboard och slalom, att resa
Jag är beroende av kaffe.
Jag har på mig ljusgrå kjol, tights och svart tröja. 
Jag dricker kaffe som sagt. Och te. 
Jag lyssnar på P1 och just nu mycket på Bon Iver. 
Jag blir arg på egoism, att typ de fyra rikaste männen i världen har mer pengar var och en för sig än de 20 fattigaste länderna tillsammans (vet inte om siffrorna stämmer exakt längre men ni fattar grejen). 
Jag är rädd för att inte vara bra nog och sånt där antar jag. 
Jag önskar mig en fin central lägenhet med balkong och vettig hyra. 
Jag är pinsamt dålig på att hitta läsa kartor och allt som har med lokalsinne att göra. 
Jag är uppväxt i en småstad på västgötaschlätta med mamma pappa lillasyster och lillebror. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej! Jag heter Hanna och gillar att vara kreativ i allmänhet och sy i synnerhet. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela