Sömnadsinspiration.

Publicerad 2015-03-29 21:22:23 i

God kväll!
- I helgen har jag bl a varit på en jättebra musikal/konsert som min lillebror och hans skola satte upp, sprungit en liten runda i skogen, varit i kyrkan och ätit thaimat på resturang. 
- Bilderna ovan får mig att vilja sy ljusa vårutstyrslar. Men allra helst är jag faktiskt sugen på att sy en svart halvlång klänning med korta ärmar. 
- Jag åt vegetarisk tacos förut med tomatsås med svarta bönor i istället för köttfärs. Det blev verkligen oväntat gott. 
- Nu slötittar jag på Walander och dricker te. (Intresseklubben antecknar..) 
- Jag letar lägenhet och det är banne mig inte enkelt. 
- Jag lyckas aldrig få såna här bilder från pinterest lika stora. Men det är kanske ett rätt värdsligt problem egentligen.
Ha det fint! 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej! Jag heter Hanna och gillar att vara kreativ i allmänhet och sy i synnerhet. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela