tre gånger tre.

Publicerad 2015-10-17 00:13:51 i

 
 
 
 
 
3 saker jag ser fram emot:
✏ att ha en ledig helg
✏ att ha myskväll med några kompisar ikväll
✏ att hitta en lite större lägenhet 
 
3 saker jag fasar för:
✏ att jobba natt med en person jag är lite rädd för nästa vecka
✏ januari och februari men det tänker vi inte på nu
✏ att prata inför folk
 
3 saker jag gillar:
✏ att ha fina samtal med min hemgrupp
✏ att sy
✏ att dricka förmiddagskaffe
 
3 saker jag inte gillar:
✏ filmjölk
✏ pengadyrkan
✏ att använda hårprodukter
 
3 saker jag vill:
✏ Åka till Afrika 
✏ Äta hemmakvällgodis 
✏ Sy något klädesplagg
 
3 saker jag borde:
✏ gå till optikern
✏ åka och handla
✏ köpa ergonomiska skor att ha på jobbet
 
3 saker jag kan:
✏ ta blodprov
✏ prata i sömnen
✏ leva utan internet i mobilen 
 
3 saker jag inte kan:
✏ sjunga
✏ sitta åt fel håll i bussen utan att må illa
✏ reglerna i fotboll
 
3 saker jag har på hjärnan:
✏ olika kreativa projekt jag vill göra
✏ mitt alarm nån timma efter att jag vaknat
✏diverse reklamlåtar 
 
3 saker jag pratar om ofta:
✏ bonde söker fru
✏ kreativitet
✏ flyktingkrisen
 
3 saker jag önskar mig:
✏ en varm vinterjacka
✏ en snöig vinter
✏ ett fungerande internet

 3 saker jag blir lugn av:
✏ att rita och lyssna på Ane Brun
✏ P1
✏ att titta på skärgårdsdoktorn
 
3 saker jag blir stressad av:
✏ att scrolla för länge på pinterest 
✏ att folk börjar prata om jul redan
✏ skrikande barn på ica
 
3 saker jag ska göra i helgen
✏ Gå på höstfest
✏ Gå till kyrkan
✏ ha myskväll med mitt tjejgäng

 3 saker jag gjort på sistone
✏ Köpt nya skor (inte ergonomiska jobbskor dårå) 
✏ Jobbat i Illustrator 
✏ Broderat 
 
Hittad här (bland annat) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej! Jag heter Hanna och gillar att vara kreativ i allmänhet och sy i synnerhet. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela