Kasse.

Publicerad 2015-09-12 10:06:14 i

Hej!
Nu har jag sytt färdigt tygkassen och såhär blev den. Sydde i ett foder (som blev lite stort) och gjorde en ficka också så jag hittar allt lite lättare. Ska ha den till jobbet tänker jag. 
Vardagen har dragit igång igen och jag gillar det. Utöver att jobba har jag ritat en hel del i illustrator eftersom vi har som uppgift i grafisk design kursen att göra självporträtt och tre visitkort. Det är svårt men kul. Sen har jag och en kompis startat upp ett språkcafé för nyanlända och i måndags pratade vi om Sverige och fikade och hade det mycket trevligt. 
Ha det fint! 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-09-12 13:15:24

Åh vilken glad-kasse! Kommer att verkligen lysa upp höstmörkret. En jättefin kasse.

Svar: tack ska du ha!
Hanna

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-03-01 20:07:21

var har du köpt tyget? superfint!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej! Jag heter Hanna och gillar att vara kreativ i allmänhet och sy i synnerhet. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela