Pyjamas.

Publicerad 2014-11-27 16:08:50 i

Hej! På senaste har jag bland annat börjat på ett nytt litet jobb och sytt en pyjamas. Den blev mitt sypeppsbidrag den här veckan. Det var riktigt kul att sy nåt jag aldrig sytt förut måste jag säga. Och det var liksom kul att sy nånting tvådelat. Dessvärre är jag extremt frusen av mig så antingen får den ligga i garderoben till sommaren eller bli en julklapp till nån mindre frusen person. Är förresten lite sugen på att sy några slags tofflor nu, får klura lite på hur först bara. Ha en fin kväll! 

Kommentarer

Postat av: Alicia

Publicerad 2014-12-28 20:53:49

Vilken mysig en! Superfin detalj med spetsen nertill.

Svar: tack snälla!
Hanna

Postat av: Freja

Publicerad 2014-12-28 21:30:16

Så fin den blev!

Svar: tack!!
Hanna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej! Jag heter Hanna och gillar att vara kreativ i allmänhet och sy i synnerhet. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela