ärtor.

Publicerad 2015-04-13 10:53:02 i

Hej!
Jag håller på att odla ärtor och det går såhär bra! Är stolt eftersom jag liksom är känd för att ha svarta fingrar och lyckas döda både orchidéer och kaktusar. Skam den som ger sig eller nåt. I helgen har jag jobbat, bowlat, sett på kostymdrama och ätit tacos- utomhus! I övrigt är mitt liv lite kaosigt pga att jag snart blir bostadslös och lite annat. Föröker intala mig att jag ska leva i nuet och ta en dag i taget och liknande klyschiga saker, vilket ändå funkar vissa dagar. Det är i alla fall vår! 
Vi hörs! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Fredrikapåvinden

Publicerad 2015-04-13 13:28:34

Wow vad fint med ärtorna! Men alltså fy vad jobbigt med lägenheten... Så trist och frustrerande, hoppas verkligen du hittar nått nytt snart! <3

Svar: tack snälla:) ja det får vi hoppas, <3
Hanna

Postat av: Vajb

Publicerad 2015-04-17 18:43:20

åh va roligt med ärtorna! :) Jag håller också på och försöka göra mina fingrar lite grönare genom att plantera citron- och avokadokärnor. Roligt projekt :)

Svar: vad kul! citron låter kul det ska jag nog också testa:) lycka till:)
Hanna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej! Jag heter Hanna och gillar att vara kreativ i allmänhet och sy i synnerhet. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela