Bröllopsklänning.

Publicerad 2015-06-13 13:07:39 i

Hej!
Jag försökte ju sy en klänning att ha på bröllopet jag ska på i slutet av juni, men blev inte så nöjd. Nu när jag var hemma hittade jag den här klänningen som har varit min mormors och tänkte att den kan ju bli fin att ha istället. Ska bara sy in och korta av ärmarna lite tror jag. 
I morgon flyttar jag till min källarhåla till lägenhet. Närå den är rätt fin, men som sagt extremt liten osv (och är faktiskt ett omgjort garage, man bara ok?!). Men det blir bra. Ska göra allt för att få den mysig, även om jag inte vet hur länge jag kommer bo där. Ni får se sen! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej! Jag heter Hanna och gillar att vara kreativ i allmänhet och sy i synnerhet. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela