Maj.

Publicerad 2015-05-05 12:19:11 i

Hej!
Jag har inte haft så mycket tid och ork att vara kreativ på ett tag och så är det ju ibland. Men nu tog jag tag i den prickiga klänningen och gjorde klart det sista. Den är lite längre vilket känns kul eftersom jag mest syr korta klänningar annars. Jag gjorde fickor i sidorna och det har jag faktiskt aldrig gjort förut. Har fått för mig att det är svårt men det var det ju inte alls. Mönstret gjorde jag med hjälp av en klänning jag gillar som kommer från Indiska. 
På valborg hade jag sleep over med några tjejkompisar, precis som när man var 13. Vi åt tacos och popcorn och lekte lekar. Så himla mysigt var det. 
Ha det fint!

Kommentarer

Postat av: Sofi

Publicerad 2015-05-05 15:43:30

Vilken fin! :) Har du några tips på hur man gör fickor i sidorna? Kanske någon bra guide du hittat eller så? MVH En till som fått för sig att det är svårt att sy fickor i sidorna och därför aldrig testat :)

Svar: Tack ska du ha:) ja jag tittade på det här inlägget: http://josefindesign.blogg.se/2009/december/hur-man-syr-en-ficka-i-sidsom.html
Hanna

Postat av: Sofi

Publicerad 2015-05-12 19:07:44

Tack så mycket för länktipset! :) Det får nog bli till att sy något med fickor i sidorna så snart B-uppsatsen är färdigskriven och jag har lite fritid igen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej! Jag heter Hanna och gillar att vara kreativ i allmänhet och sy i synnerhet. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela