Äntligen.

Publicerad 2015-04-27 11:37:07 i

Hej!
Nu var det längesen! Hoppas ni har det bra. Jag har ängligen fått en lägenhet!! Är så himla lättad och glad. Den är väldigt liten, närmare bestämt 24 kvadrat, men har trägolv, ljusa väggar och är allmänt fräsch av de dåliga bilderna jag sett att döma. Jag har nämligen inte varit och tittat på den än men jag tror att det kommer bli bra. Det största problemet är väl att jag nu delar en 77 kvadratmeter stor lägenhet med en kompis och har lite för mycket saker att försöka trycka in i den lilla lägenheten. Men jag är ändå peppad på att börja rensa och skicka massa saker jag inte behöver och googla loss på compact living och sådär. Ska bli så kul att inreda och fixa och här ovanför är lite bilder som ger mig inspiration. 
I helgen hade vi överaskingsfest för min syster och det var så kul och hon blev väldigt överaskad. 
Vi hörs snart igen!
 

Kommentarer

Postat av: Sofi

Publicerad 2015-05-02 18:28:24

Vad kul med ny lägenhet! Fast alltid lite svårt det där med att flytta från stort till litet, såklart :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej! Jag heter Hanna och gillar att vara kreativ i allmänhet och sy i synnerhet. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela