Påsk.

Publicerad 2015-04-01 11:05:00 i


Hej!
Jag letar lägenhet för fullt och det går som sagt inte så bra. Det finns liksom inte ens ett normalt kösystem här, så jag har cyklat runt och satt upp lappar på anslagstavlor och massa sånt. Men jag får vara glad att jag inte bor i Stockholm i alla fall. Det löser sig ju alltid till slut, men det är bara så jobbigt fram tills dess.
Förra året på påsk var jag i Indien i 42 gradig värme. Då längtade jag efter påskägg och vårkänsla och det enda påskrelaterade jag såg var en man på vespa med sjalett och en kvast i handen. Vilket i och för sig var festligt. Men hur som helst känns det extra fint att få fira lite påsk hemma i år och äta lösgodis och köpa påskris och sånt.
Ha det fint! 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Vajb

Publicerad 2015-04-02 16:40:29

asså, jag förstår att det inte stämmer med verkligheten, men när jag såg din 'indiska påskkäring' för mitt inre så var det med målade fräknar på kinderna :) hahaha!

Svar: haha! åh det hade varit nåt det:)
Hanna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej! Jag heter Hanna och gillar att vara kreativ i allmänhet och sy i synnerhet. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela