Ljus.

Publicerad 2015-11-25 15:10:52 i

Hej!
Jag köpte ju som sagt betong efter lite om och men förra veckan. Det resulterade i en adventsljusstake och två små ljusstakar och blev mitt bidrag till monthly makers med temat ljus. Det var jättekul att testa faktiskt. Jag använde ett mölkpaket och två creme fraiche-burkar som formar. Till den stora använde jag ljushållare för att få i ljusen sen, men till de små tryckte jag bara i två värmeljus innan de hade stelnat och det funkade fint att få ur dem när det torkat. 
 

Kommentarer

Postat av: Fredrikapåvinden

Publicerad 2015-11-25 20:12:50

Wow! Superfint ju!

Svar: tack fining:)
Hanna

Postat av: Borgmästaren

Publicerad 2015-11-25 22:53:20

Ja, men det blev ju hur fint som helst! Gillar också din broderade kudde två inlägg ner. Otroligt fin både i färg och form.

Svar: tack så mycket!!
Hanna

Postat av: Ruth | HungryHeart.se

Publicerad 2015-11-27 14:08:38

Vilken fin, modern och stilren ljusstake som dessutom får extra liv med bladrankan.

Svar: tack:)
Hanna

Postat av: syrran

Publicerad 2015-11-27 19:11:29

ah mäh! Va fina dom blev! du är en bra en! :)

Svar: men hej! och tack ska du ha gullis!
Hanna

Postat av: Alicia

Publicerad 2015-12-11 12:04:25

Det är så lustigt hur något som är så vackert och ser så proffsigt ut kan stamma ur "ett mölkpaket och två creme fraiche-burkar". Det tycker jag är imponerande, inspirerande och lite som en känga i ansiktet åt allt färdigproducerat! DIY for life <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej! Jag heter Hanna och gillar att vara kreativ i allmänhet och sy i synnerhet. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela