Tygtrasor.

Publicerad 2015-11-21 18:38:44 i

Hej!
Jag har skickat efter tygtrasor/garn som jag ska virka en matta av! Har inte virkat sen jag var liten så det kan kan nog ta sin tid men det blir kul tror jag.
I tisdags fick jag för mig att jag ville köpa betong och gjuta något av så då tog jag mig till Byggmax. Med buss och sen en jättelång promenad i spöregn. För att sen komma fram och inse att betongen var slut. Och efter det inse att det nästan var tur för jag tänkte inte på att jag nog inte hade orkat bära en påse med betong på ganska många kilo hela vägen tillbaka till bussen... Men nu har jag köpt lite grann på panduro istället. 
Igår kväll tittade jag på Inside out med två kompisar och sen satt vi och sjöng med i pojkbandslåtar från 90-talet i säkert en och en halv timme efter att vi hade upptäckt låttext-funktionen på spotify. Och så drack vi den första glöggen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej! Jag heter Hanna och gillar att vara kreativ i allmänhet och sy i synnerhet. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela