Hej.

Publicerad 2015-10-24 14:19:04 i

> Jag har jobbat natt och var orolig helt i onödan. Det gick bra och jag lyckades till och med ställa tillbaka dygnet jättefort.
> I torsdags åt vi på en mongolisk resturang där man fick plocka rått kött och råa grönsaker som sedan tillagades under våran övervakning. Kul men lite äckligt med det råa på nåt sätt. Sjukt gott vare i alla fall och till efterätt var det friterad banan och glass. Anledningen till att vi var där var dock sorglig eftersom det var en hejdå-middag för några vänner som ska flytta till Sundsvall. 
> Hösten är så himla fin i år. Jag försöker njuta och stänger mina öron för julsnack. Älskar julen men nu är det för tusan höst;) 
> Jag är sämst på att städa men åh vad skönt det är när det är gjort. 
> Nästa vecka ska jag åka hem och mysa med min mamma och lillebror som har höstlov. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej! Jag heter Hanna och gillar att vara kreativ i allmänhet och sy i synnerhet. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela