Ljusgrått.

Publicerad 2014-10-05 10:35:15 i

Hej igen! Har haft en intensiv vecka, men i fredags hann jag med lite sömnad. Det blev en slags kappa/kofta elller jag vet inte, nåt slags klädesplagg i alla fall! Av ett tyg jag har haft ett tag men inte vetat vad det ska bli av. Fick ett mönster av min syster som liksom är typ fyrkantigt, men jag förlängde det lite bara. Tänkte först sätta i knappar men nu tänker jag nog att den får vara såhär. I går firade jag kanelbullens dag så det stod härliga till kan man säga. Åt kanelbullar på tre olika ställen och det får man väl ändå kalla lyckat. 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Fredrikapåvinden

Publicerad 2014-10-07 19:37:47

Waaa så fin!!!!

Svar: åh men tack!
Hanna

Postat av: henrie

Publicerad 2014-11-25 21:21:16

Så fin! vad är det för mönster? vill sy!

Svar: tack! min syster har gjort mönstret, jag är tyvärr inte så bra på sånt, men hon gjorde liksom som en fyrkant med ärmar på nåt sätt och sen gjorde jag den lite längre bara.. kan tyvärr inte va till mer hjälp än så, men lycka till om du testar:)
Hanna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej! Jag heter Hanna och gillar att vara kreativ i allmänhet och sy i synnerhet. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela