Byxor.

Publicerad 2014-09-11 11:18:00 i

I somras sydde jag ett par byxor för första gången. Jag sprättade upp ett par gamla byxor, som jag tycker om men som var väldigt utslitna, och använde som mönster. Det gick oväntat bra faktiskt och det var kul att testa att sy nåt nytt. Är en enkel modell med resår i midjan, vilket kändes lagom att börja med. Tyvärr lyckades jag inte få nån så bra bild men man ser på ett ungefär hur dom blev i alla fall. Det fick bli mitt bidrag till utmanarpeppen, som fick mig att göra klart det sista! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej! Jag heter Hanna och gillar att vara kreativ i allmänhet och sy i synnerhet. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela