29:e augusti.

Publicerad 2015-08-29 21:41:00 i

 
Försöker tillfredsställa en rastlös ettåring, en uppjagad kollega och förvirrade patienter. Regelbundna kaffeklunkar sipprar ut i blodet och får min hjärna att tänka klarare. Ett blodtryck hit ett dropp dit. Cyklar hemåt köper lördagsgodis. Går till en lekplats och gungar för det gör att jag slipper känna min egen puls. Våndas inför att jag i morgon ska stå framför folk och prata i en mikrofon. Måste varit ett svagt ögonblick när jag sa ja till det. Men sen tänker jag: hur farligt kan det va? Köper en ny almanacka och fyller. Äter plommon och kräftor för att fira sensommar. Nu går jag och lägger mig. 
 
 

Kommentarer

Postat av: norrbotten emmish

Publicerad 2015-08-29 22:16:51

fin bllogg :)

Svar: tack:)
Hanna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej! Jag heter Hanna och gillar att vara kreativ i allmänhet och sy i synnerhet. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela