Återbruk.

Publicerad 2015-02-25 09:15:00 i

Hej!
Jag glömde helt av det där med monthly makers tills häromdagen. Därför tänkte jag att jag skulle hoppa över det den här gången. Men så var jag påväg att skicka en gammal skjorta till myrorna som jag tröttnat på och kom på att jag kunde göra om den lite istället. Jag klippte bara av ärmarna och fållade och så blev det en klänning. Världens enklaste, men nu är jag sugen på att använda den igen. Här, här och här finns några andra saker jag gjort om ifall någon vill kika. 
Ha det fint!
 
 

Kommentarer

Postat av: Alicia

Publicerad 2015-02-25 12:46:44

Såå fint! Det ser ut som att du tog in den i midjan också? Men det kanske bara är en illusion av att den hängde på väggen först och att de stora flaxiga ärmarna försvann. Vad enkelt det kan vara ibland att bli kär på nytt i ett plagg en tröttnat på. Tror jag ska bläddra igenom min garderob lite.

Svar: Tack!! japp det är bara en illusion:) Precis, och det är väldigt tillfredställande också ju, att göra om nåt istället för att köpa nytt.
Hanna

Postat av: Mikaela

Publicerad 2015-02-25 13:57:29

Wow så fint! Den blev verkligen supersnygg som en klänning!

Svar: Tack snälla!
Hanna

Postat av: Jessica

Publicerad 2015-02-25 15:29:03

Alltså det är så många som haft trubbel/inte tänkt delta den här gången, det är knasigt. Men nästan lika många har deltagit ändå och det gör mig SÅ GLAD. Detta var ju världens bästa återbruk, den blev ju megafin!

Svar: åh tack! ja precis, gäller att försöka sänka kraven antar jag och inse att det inte måste vara jätteavancerat. kram!
Hanna

Postat av: Form&Känsla

Publicerad 2015-02-25 20:45:07

Perfekt återbruk, att sy om kläder, tycker jag! Snyggt!

Svar: Tack:)
Hanna

Postat av: sandra

Publicerad 2015-03-02 17:51:00

Blev ju supersnyggt som klänning! Är så himla pepp på att sy om gamla kläder just nu :)

Svar: Tack!:)
Hanna

Postat av: hejregina

Publicerad 2015-03-02 22:00:57

perfekt ju! ny klänning utan att gå utanför dörren

Postat av: Ellen Lindberg

Publicerad 2015-03-08 09:50:43

Gillar detta så mycket, kanonfint!

Svar: Tack:)
Hanna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej! Jag heter Hanna och gillar att vara kreativ i allmänhet och sy i synnerhet. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela