Randig.

Publicerad 2015-02-09 10:58:52 i

Hej måndag.
Resultatet av helgens sömnad blev bl a den här toppen. Den passar exempelvis bra till högmidjade, vida, svarta byxor och känns lite vårig. Precis som vädret idag! Lyssnar på ring P1 (underhållande alltså..!) och betar av att-göra-listan. Snart ska jag bege mig till vårdcentralen och sedan till sybehörsaffären. Och sen ska jag köpa ingredienser till semlor som jag ska baka och bjuda några vänner på. Ja, jag älskar semlor som ni kanske börjar förstå. Bra tid just nu med andra ord;) 
Vi hörs! 

Kommentarer

Postat av: Vajb

Publicerad 2015-02-11 12:44:51

Snygg!

Svar: Tack!
Hanna

Postat av: Alicia

Publicerad 2015-02-16 15:22:19

Jag älskar också semlor! Då är det bra med en kort, vid tisha så får en plats med många i magen hehe. Det åsido tycker jag verkligen om tröjan. Så fin! Är så sugen på att sy lite överdelar men inbillar mig att det ska vara klurigt. Hittade du på mönstret själv här eller hade du ett att gå efter?

Svar: Haha precis;) tack! jag tog bara ett klänningsmönster som jag använder till ungefär allt jag syr och kortade av det:)
Hanna

Postat av: Sabina

Publicerad 2015-02-16 19:46:35

Vilken fin, den ser ut att inte skrynkla så lätt och är väldigt vårig och härlig!

Svar: Åh tack! nej precis, det är alltid ett plus ju:)
Hanna

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-02-16 23:02:32

Superfin!

Postat av: Freja

Publicerad 2015-02-16 23:03:05

Jag menade inte att vara anonym...

Svar: :) Tack!
Hanna

Postat av: Ellen Lindberg

Publicerad 2015-02-18 21:12:08

Denna är verkligen så himla fin!

Svar: Åh tack!
Hanna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej! Jag heter Hanna och gillar att vara kreativ i allmänhet och sy i synnerhet. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela