Retro.

Publicerad 2015-02-22 12:17:05 i

Hej!
Jag rensade min kaotiska tyglåda häromdagen och hittade det här tyget som jag köpte för länge sedan men inte gjort något av. Jag insåg att det skulle kunna bli en fin kudde. Det blev lite retrokänsla och lite vårigt tycker jag. Det tog jättelång tid innan jag såg att det är små ugglor i mönstret! Fint ju. Igår kväll jobbade jag och idag har jag världens skönaste och slappaste söndag. Dricker kaffe i soffan och kollar på skidor på tv. Tänkte fortsätta dagen med att göra rödbetssoppa till lunch och sy klänningsfoder bland annat.  
Ha det fint! 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-02-22 21:05:11

Jättefin kudde!

Svar: Tack!
Hanna

Postat av: Ellen Lindberg

Publicerad 2015-03-08 09:49:45

Åh, gillar detta så mycket! Superfint mönster :)

Svar: Tack!!
Hanna

Postat av: Alicia

Publicerad 2015-03-11 21:14:01

Jättejättejättefint tyg! Behöver också sy lite kuddfodral en kan ta på såhär års och vårpeppa och sen byta ut till hösten. Om jag bara hade nåt SÅHÄR fint tyg i samlingarna!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej! Jag heter Hanna och gillar att vara kreativ i allmänhet och sy i synnerhet. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela