Chokladkaka med rödbetor.

Publicerad 2015-07-24 13:44:45 i

 
Hej!
Idag testade jag att baka den här kakan. Den blev riktigt god, även om det tog några tuggor att vänja sig eftersom jag på nåt sätt tänkte att det skulle smaka vanlig kladdkaka. Jättekul att testa och perfekt om man blir sötsugen en vanlig måndag tex. Men obs jag kommer fortsätta äta kladdkaka i vanlig form och annat onyttigt också (vill ej bidra till hälsohets). Men testa vet jag! För övrigt råkade jag tappa två ägg som knäcktes på min vita matta, orka mig själv, så nu ska jag gå och tvätta den och hoppas att fläckarna går bort.
Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej! Jag heter Hanna och gillar att vara kreativ i allmänhet och sy i synnerhet. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela