Hängslebyxor.

Publicerad 2015-07-21 19:41:42 i

Hej!
Idag tog jag äntligen tag i att sätta i nya knappar i de här byxorna. Dom är köpta på röda korset och jag gillar dom jättemycket. Men knapparna har suttit jättedåligt och åkt ut ungefär hela tiden vilket har vart lite störigt. Men nu så.
Jag var även på erikshjälpen förut men det var mest en traumatisk upplevelse faktiskt. I mitten av butiken har dom byggt ett slags lekland och barnen som hängde där idag kunde skrika. Minst sagt. Har bokstavligen ont i ena örat fortfarande. Sen när jag skulle gå över vägen till bussen och en bil stannade för mig körde bilen bakom in i honom. Det blev lite bucklor tror jag men annars gick det hela skadefritt. 
Ha det! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej! Jag heter Hanna och gillar att vara kreativ i allmänhet och sy i synnerhet. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela