En regnig tisdag i juni.

Publicerad 2015-06-23 14:00:44 i

Hej!
Idag var jag en sväng på stan för att göra några ärenden och då köpte jag även några t-shirtar, bland annat den här fina. Shoppar väldigt sällan nu för tiden, framför allt nyproducerat och därför blir det desto festligare när man väl gör det på nåt sätt. Kom förresten att tänka på när jag och min syster upptäckte en blogg för första gången för massa år sen. Den skrevs av två gulliga systrar som sydde och tog bilder på vad de hade på sig och sånt. Vi skrattade så himla mycket åt begreppet "dagens" eller "dagens outfit" minns jag. Och det är ju fortfarande lite knasigt kan jag tycka men ändå lite kul. 
Vi hörs! 
 

Kommentarer

Postat av: Sofi

Publicerad 2015-06-24 18:07:07

Åh, hette bloggen ni läste kanske Moderniteter? Jag läste också den och minns att jag tyckte att den var så fin. Men lite knasigt med "dagens outfit" :)

Svar: Ja precis!! ja visst var den fin:) läste den ända tills dom tyvärr slutade blogga tillsammans. :)
Hanna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej! Jag heter Hanna och gillar att vara kreativ i allmänhet och sy i synnerhet. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela