Vernissage.

Publicerad 2015-06-05 10:30:00 i

I förrgår var jag på vernissage på textilhögskolan i Borås. Min syster och hennes klass ställde ut sina examensarbeten nämligen! Hon har gjort typ berättande mönster för barn, kan man nog kortfattat säga. Alltså kolla bara vad fint och bra det blev! Sjukt impad syster (jag alltså). Designern själv heter Matilda Johansson och alldeles alldeles snart (typ i morgon) kommer hon ha en egen hemsida som heter matildajohansson.se. Där kan ni gå in och kika om ni vill. Blir alltid så inspirerad och sugen på att vara kreativ när jag varit där, men får också samtidigt lite kreativ prestationsångest eftersom allt är så himlans fint.  
Efteråt firade vi med mat och tårta men det säger väl sig självt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej! Jag heter Hanna och gillar att vara kreativ i allmänhet och sy i synnerhet. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela