Vitt.

Publicerad 2015-06-02 10:53:05 i

Hej!
- Stolarna blev tillslut vita. Det tog mycket längre tid än jag trott, jag målade kanske fem lager. Men fint blev det tycker jag.
- Möhippan blev lyckad med innehåll som bl a massage, libanesisk mat på golvet, dans och lite pinsamma uppdrag förstås. Och simfötter och cyklop och sånt.
- Nu är jag i Skara hos mina föräldrar och bakar tårtor städar fixar och grejar.
- Lyssnar på nåt radioprogram om hälsosam mat där dom menar att morötter, vitkål och sånt där kan vara minst lika nyttigt som chiafrön, rawfood, kosttillskott osv. Bl a för att det är så späckat med näringsämnen att vi ändå inte riktigt kan ta upp allt. Känns skönt tycker jag och tänker att allt sånt där mest är en trend som gör att folk kan tjäna pengar. Så jag tänker nog fortsätta med morötterna istället. 
Vi hörs snart! 

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2015-06-02 21:36:48

Hej! Jag ville bara skriva att jag tycker så himla mycket om din blogg. Du verkar vara en så fin person :) Jag blir alltid glad av att läsa, tack för det!

Svar: Hej! åh vilken fin kommentar, den gjorde mig jätteglad verkligen:)
Hanna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej! Jag heter Hanna och gillar att vara kreativ i allmänhet och sy i synnerhet. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela