Hej igen.

Publicerad 2015-03-20 11:42:34 i

Nu var det längesen! Min roomie fick vinterkräksjukan och eftersom jag jobbar på sjukhus just nu har jag varit på övernattningsturné hos kompisar den senaste tiden. Men det har varit riktigt mysigt. Man borde sova över oftare ju. Jag hittade det randiga tyget på kupan och blev jätteglad. Tyvärr räcker det inte till en klänning så det får nog bli en topp istället. Origamipappret köpte jag på panduro igår. Så nu blir det nog en ganska lugn helg med mycket pyssel efter massor med jobb. Dagens planer är att göra grön ärtsoppa och pannkakor, klippa ut mönsterdelar och dricka kaffe. Ha det fint! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej! Jag heter Hanna och gillar att vara kreativ i allmänhet och sy i synnerhet. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela