kappa.

Publicerad 2015-03-03 13:56:44 i

Hej!
Här är några bilder på den kappliknande saken jag sytt den senaste veckan. Den är också gjord av ett tyg jag fyndade i min egen tyglåda när jag rensade. Jag utgick som vanligt från ett mönster på en A-linjeklänning och förlängde det väldigt mycket som ni ser. Sedan kapade jag av det för att få en söm under bysten som en dekoration. Dessutom gjorde jag nedre delen av bakstycket 2x3 cm bredare för att kunna få till två veck i bak. Inspirationen ska min syster ha all cred för. 
Vi hörs! 

Kommentarer

Postat av: Ellen Lindberg

Publicerad 2015-03-08 12:03:04

Åh! Denna är kanonfin! Så himla duktig du är.

Svar: Tack!!
Hanna

Postat av: Alicia

Publicerad 2015-03-11 21:12:59

Wow, vad grym du är! Det här är ju ett skiiitsnyggt plagg! Syinspon ba BAM i mitt huvud nu.

Svar: Åh men tack! och vad kul att du blir sugen på att sy!!
Hanna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej! Jag heter Hanna och gillar att vara kreativ i allmänhet och sy i synnerhet. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela