Basket och målning.

Publicerad 2015-05-20 12:27:21 i

Hej!
- Jag har köpt en baskettröja på second hand.
- Jag har äntligen tagit tag i att måla klart mina pinnstolar som har varit alltifrån oklara till halvklara i flera år. Har nämligen inte kunnat bestämma vilken färg jag vill måla dem i men nu blir de vita.
- Det luktar verkligen sommar ute och jag drömmer om att den här sommaren ska bli bättre än den förra. 
- På facebook som jag allt mer sällan scrollar igenom ser jag bilder på så kallade vänner jag knappt känner som poserar i träningskläder, bilder på supernyttiga måltider fria från glutenlaktosochalltsomärfarligt och dagliga statusar som visar upp det perfekta. Hur blev det såhär? Hur sjutton ska man nå upp till alla himla krav eller kanske en mer relevant fråga hur sjutton ska man kunna stå emot alla ouppnåeliga krav? Tänker mig att stressen att leva perfekt är tusen gånger farligare än lite ohälsosam föda och sånt. Men vad vet jag.
Vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej! Jag heter Hanna och gillar att vara kreativ i allmänhet och sy i synnerhet. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela