Nya projekt.

Publicerad 2015-05-19 14:10:50 i

Men hej!
Här är det inte mycket aktivitet från min sida. Hur som helst har jag köpt två nya tyger! Det blåa kommer förhoppningsvis bli någonting som jag kan ha på ett bröllop i juni. Det rosa, som var på nån superrea och bara kostade 10 kr metern tänkte jag försöka sy en kappa av. Vet inte om ni minns men jag höll på med en grön kappa för ett tag sen som gick om intet och nu tänkte jag göra ett nytt försök. I övrigt har jag just opererat en tå och ligger med foten i högläge några dagar. Eller det är vad jag borde göra, men nu råkar jag vara väldigt rastlös så jag hoppar runt en del i alla fall. Igår råkade jag komma en timma för tidigt till jobbet och idag råkade jag komma försent till operationen. Har jag helt tappat tidsuppfattningen? Ingen vet. 
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej! Jag heter Hanna och gillar att vara kreativ i allmänhet och sy i synnerhet. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela