Ritat.

Publicerad 2015-05-23 13:00:56 i

Jag har ritat en del nu när jag varit hemma och då blev den här filuren till bland annat. Nåt odefinierbart djur.
 
Och lite kaffe på det förstås.
 
Igår kväll var jag som sagt på grillfest och det var fint. Vi lekte till exempel en lek där alla skulle skriva en anekdot på en lapp. Sen la vi alla lapparna i en skål och så turades vi om att läsa upp dem. Efter att en lapp lästs upp skulle alla peka på den man trodde hade skrivit lappen. De två som fick flest röster fick ha ett litet battle och försöka förklara historien så trovärdigt som möjligt. Sen gissade man igen osv.
Min anekdot handlade om när jag råkade låsa ute min roomie som låg ute och solade. Jag åkte till jobbet och tänkte inte på att hon låg där utan låste dörren som vanligt. Hon hade ingen mobil med sig ut och fick därför gå runt på hela våran gata iklädd bikini och en leopardfilt för att få låna en telefon. Tillslut öppnade en liten kille som blev lite förskräckt, men lånade ut telefonen. Mitt i allt kommer såklart hans mamma hem. Haha. 
Ikväll blire väl lite eurovision och kex och ost här hemma. Och förhoppningsvis lite vin. 
 
Hej så länge! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej! Jag heter Hanna och gillar att vara kreativ i allmänhet och sy i synnerhet. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela