Kudde.

Publicerad 2015-10-13 13:38:27 i

 
Hej!
Jag försvann, men nu så. Har sytt nästan ingenting den senaste tiden pga tidsbrist och för att jag inte haft lust helt enkelt. Men idag sydde jag den här kudden. Tyget köpte jag på Ohlssons, där det också går att köpa färdiga såna här kuddfodral men jag tyckte det kändes som halva poängen att sy det själv. 
Den blev också ett sypeppsbidrag.
I dessa tider känns det så lätt att vara tacksam över att typ ha ett eget hem och leva i ett tryggt land och såna saker. Försöker påminna mig själv om det ofta. 
Nu ska jag åka till erikshjälpen för där har jag inte varit på flera månader. 
 
Ha det fint!

Kommentarer

Postat av: Fredrikapåvinden

Publicerad 2015-10-13 16:00:11

Åh den är så fin Hanna! Superfin verkligen! Nu blev jag sugen att härma dig och sy en likadan!

Svar: Tack så mycket!!:) ja det tycker jag:)
Hanna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej! Jag heter Hanna och gillar att vara kreativ i allmänhet och sy i synnerhet. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela