Visitkort.

Publicerad 2015-09-20 15:21:35 i

Hej!
Det här visitkortet var en del av min första uppgift i kursen i grafisk design. Uppgiften var att göra ett visitkort med ett självporträtt på som skulle fungera i nutid. Det var lite klurigt men väldigt roligt. I nästa uppgift ska vi bland annat göra en logga, en affisch och ett skivomslag till ett fiktivt band/artist som man får hitta på själv. Känns ännu roligare. 
 
I fredags kväll var jag i kyrkan och nu har jag just kommit hem från Borås där jag bland annat hejade på familjemedlemmar som sprang kretsloppet. Nu ska jag plugga på om allemansrätten inför språkcafét i morgon då vi ska ut i skogen. Sen ska jag laga gulaschsoppa och säkert titta på nåt halvdåligt och hänga i soffan. 
 
Hoppas ni har haft en fin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej! Jag heter Hanna och gillar att vara kreativ i allmänhet och sy i synnerhet. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela