Hej!

Publicerad 2016-08-14 11:18:00 i

 
Det var längesen minst sagt! Först blev jag lite trött på hela internetvärlden, ni vet sådär som man blir ibland med bekräftelsebehov och yta och allt sånt där, och sen gick min kamera sönder. Därav min jättelånga frånvaro. Men nu blev jag lite sugen igen och fint att se ett litet gäng fortfarande går in här! Jag har äntligen flyttat till en större lägenhet och är nu mycket mer peppad på att pyssla, sy, inreda och allt sånt där som är svårare i en pytteliten lägenhet och speciellt i flyttkaos. Men, tyvärr är kameran fortfarande trasig. Jag hoppas att den snart är lagad, men fram tills dess får ni gärna följa mig på mitt precis nystartade instagramkonto där jag heter: hannashjohansson 
 
kram till er! 

Kommentarer

Postat av: Daniella 🌙

Publicerad 2016-08-15 09:17:17

Roligt med större lägenhet! Själv bor jag i ett rum jag hyr av mamma, så allting är så kompakt och det är verkligen svårt att sätta sin stämpel på rummet.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej! Jag heter Hanna och gillar att vara kreativ i allmänhet och sy i synnerhet. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela