Körsbärsklänning.

Publicerad 2016-01-05 15:37:53 i

Hej!
Hoppas ni har haft en skön jul! Min var mysig och tillbringades på schlätten med familjen. Nyår spenderade jag på sjukhuset fram till halv tio, men jag hann i alla fall fira tolvslaget med champange på ett berg så det var inte fy skam ändå. Nu har jag slängt ut granen och storstädat. Och sytt en klänning med körsbär på! Jag gillar den. Men eventuellt tycker jag att den blev aningen för lång så jag kanske lägger upp den nån centimeter till eller så. 
Ha det fint!

Kommentarer

Postat av: Sofia/Trådtanten

Publicerad 2016-02-01 21:11:57

Men den är ju hur fin som helst, jag tycker den är perfekt i längd men det är du som ska känna dig bekväm i den.

Svar: tack så mycket!:)
Hanna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej! Jag heter Hanna och gillar att vara kreativ i allmänhet och sy i synnerhet. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela